It's pink and it's fabulous





 



 



..mikäs muukaan kuin Victoria's Secret. Olen aika innokas lentokenttäshoppailija, Dublinista löysin viimeksi Mac-cosmetics puuterin (joka on ollut loistava) ja nyt oli vuorossa Victoria's Secret Kööpenhaminan kentällä. En oikein odottanut törmääväni siihen, sen verran harvinainen ketju on euroopassa, mutta löytyi kuin löytyikin ja sain itselleni palan tätä maailmankuulua brändiä! (jeps, im a brandwhore big time, aina zoomaa kaikkia merkkijuttuja) mut kukapa ei näistä vartalotuotteista kuulkaa tykkäisi!



Ostokseni oli siis Body mist vartalotuoksu Coco-vanilla. Tätä ajattelin kun puteli on peräti 250 ml niin ottaa epsanjan maille mukaani, voi rannalla ja sen jälkeen käyttää fresherinä, ja muutenkin kun kesään mennään niin tuo oli melko osuva. Ja en ihan minuutissa liikkeestä lähtenyt tämä mukanani - pakkohan sitä oli selvitellä ja tuoksutella enempää kuin yhtä vaihtoehtoa, niitä nimittäin oli ihan mielettömästi, tosin hyvin kategorisoitu makeisiin, raikkaisiin ja vähän hillitympiin tuoksuihin. Multa tultiin varmaan kolmeen otteeseen kysymään tarviinko apua kun seisoin siinä ihmettelemässä - sepä se, näytin varmaan ihan landepaukulta (mitä kyllä olenkin:) kun ihmettelin siinä sitä valtavaa valikoimaa :O

Olen aiemmin lukenut näistä V. Secretin vartalonhoitotuotteista ja ajatellut että olisi kiva ostaa itselleen jos joskus Nyciin tai jonnekin menee, no ei ihan sinne asti tarvinnut tällä kertaa matkustaa. Kaikilla tulee varmaan ekana mieleen alusvaatteet kun näkee tämän kyseisen brändin, luonnollisesti, mutta ei se läheskään vain sitä ole, kaikkea kempparijuttuakin löytyy pilvin pimein. Tämä koko liike köpiksen kentällä oli lähes parfymeeria-tuotetta, mitä vain pieni hylly alusvaatteita.

//my first piece of Victorias Secret - Coconut Vanilla scent body mist which i found on Copenhagen airport. It's going to be perfect for the summer and Spain trip coming up before. I was happy to find VS there - didn't know it existed so near Finland too, thought that someday when i travel to Nyc i probably buy something, so i don't know much it seems;D The store on the airport was a VS bodyproducts - store and not much lingerine, just a small amount. I was smelling and figuring out which mist i would buy for a loong time-just love to spend time in these gorgeus shops (which you don't find behind every corner..). The staff kept asking me if i need help - they where probably thinking that i have some problems standing there for a so long time..;D

+Yksi Finland asu vielä,, last Fin-outfit:



 Sweater retro / socks Lindex / skirt Vero Moda /leggings H&M

+England eroavaisuudet tulevat taas

Noniin, olen ollut päivän Englannissa nyt ja jo oon ainakin pariin otteeseen huomannut eroavaisuuksia suomen maahan verrattuna. Ensinnäkin, Manchesterin koneen lippujonoon mennessä mun ja edelläkävelevän naisen väliin jäi iso rako, kun ajattelin että mun vieres seisova mies puskee kumminkin siihen eteen niin menköön (suomalaisiin ohittelijoihin viitaten) no mitens käy, mies antaa ystävällisesti mulle tilaa ja antaa ilomielin minun mennä häntä ennen. Oi mitä käytöstapaa sanon minä :)



Second: olin menossa tänään asuntonäyttöön. Mulle soitetaan ennen sitä ja varmistetaan että kai minä muistan. Samalla esittelijä kysyy tarvitsenko kyytiä mun asunnolta sinne ja tottakai kyyti järkättiin myös takaisin campukselle/mun nykyiselle asunnolle. Ja asunnon-esittelijän kanssa rupateltiin heti kuin oltaisi ystäviä ennestään:D Että tällaista taksipalvelua!Mähän olin varma että joudun omin jalkaisin käppäilemään perille, katoin mapsit ja kaikki monet kerrat,mutta näin kävi. Tykkään kyllä suunnattomasti näiden ihmisten auttavaisuudesta täällä! Kaiken edelle menee kyllä se että ollaan ystävällisiä niin täydellä sydämellä.. :)

Ps. se asunto oli niin kiva,etten ajatellut saavani sitä, mut se oli kyllä ota tai jätä, englannissa näköjään jo se että pääset näyttöön tarkoittaa että olet kämpän onnellinen vuokralainen;D tosin vasta syksyllä muutan kun on tässä sopimus vielä lukuvuoden loppuun.

//im so happy with the politeness here in England, it is different, very gentlemen people, they let you go before themselves in a queue without trying to come before like crazy ,and also, they ask if you need a ride to house viewings, i think its very nice! These are small things probably but for me it feels different. The apartment i was viewing today turned out to be very nice and i didn't expect to get a room from there, but yes it was take it or leave it and i got it:)

//Nina

Kommentit