Would you share your dollar with me








































I need dollar, dollar is what i need ! Ferrarit, Rolls Roycet, Porschet, Audi ja lista jatkuu.. ei, tästä ei ole tulossa auto-blogi mutta se määrä mitä noita edellämainittuja yhden viikonlopun aikana näki, oli jotain ihan uskomatonta! Päällimmäinen ajatus: Lontoo on fantastinen, ja puhdasta luksusta!! :)

Valitettavasti kuvat (eka osa) sai tällä hetkellä puhua puolestaan, teksti ei nimittäin oikein kulje ja istun täällä vatsatautineni kalpeena hiljaa, iski ihan älytön virus viime yönä, epäilen myös ruokamyrkytystä mutta ei voi tietää, ainut varma on se että on ihan veto pois tällä hetkellä. Ja ruokahalut täpöteissään.. on tuo kyllä pirullinen tauti, all my respect niille jotka ovat kokeneet, vie kyllä ihmiseltä ihan kaiken energian. Mutta tulin välipäivittämään kumminkin että reissusta ollaan selvitty, yllä hieman esimakua kuvista, tuossa lähinnä sunnuntain kuvat kaupunkirundilla ja Harrodsilla, tulossa vielä Fashion- kuvia ja vähän muuta lifestyle-juttua viikonlopulta! Nyt täytyy taas lepäillä, palaan kun olo on more cheered up:)

Mitä mieltä Lontoosta? Upeimpia ja the most glamourous places mitä olen nähnyt. Luksuksen määrä oli sanoinkuvaamatonta:) kyllä silmä nautti taas kaikesta!! Seuraavaa kuvasatsia odottaessa, Lontoosta postaan varmaan loppuviikon materiaalia 8)

/all the amount of luxury and glamour you saw during one weekend in London, it is unbelievable. The pics speak this time, above most of the pictures taken yesterday on Sunday on the city-round at the museum, Harrods, and some double-decker tour, also the marketplace in London city. Now i have a massive stomach virus which started yesterday, that's why i let the pictures speak, i am totally without energy at the moment. But anyway, this was London first part, fashion and the rest of lifestyle-pics coming up!! :)

- Greetings Nina

Kommentit

  1. Hej, jag fick åter inspiration att börja me de där bloggande, så ha uppdatera lite på min sida (jag laga link till din blogg t.ex :), visst är jag cool när jag klara av de? ) Men jag hittar int nånstans att man sku se hur många som har besökt sidan? Jag laga såndän pyyntö att jag sku fara med på den där blogglistan ''bloggtoppen.fi'' så därifrån ser jag ju sen hur många som den vägen ha vari in o kolla. Vad tror du? / Ingrid

    VastaaPoista
  2. Hejsan Ingrid!!
    De låter hyvä, å fint att de har börja maistuu me bloggandet igen, å sidan din ser bra ut me info å annat, great !! de kan ju förstås komma perioder man int rikit sku orka. Ja läser ganska aktivt andra bloggar å får altti nånstansifrån ny inspiration att skriva, däför skriver ja me så snabba mellanrum:)

    De e alttid bra att ha bloggen fram på alla listor, dendä bloggtoppen.fi e riki uusi till mej, har aldri sett tidigare, men ser rikit bra ut!:) å dit e de å lättare att hitta dej än typ på blogilista.fi när dii e tusentals bloggar, bättre att ha den på en sida me färre bloggar listade. Sen lönar de sej att si om du hittar andra sidor me relaterade blogglistor ti ditt ämne du skriver om.

    Ja vet tyvärr int hu de e på omablogi.fi me statistiken, ja tror du måst googla de.. :D fö på blogger vet ja att de kommer välan automatiskt när du lägger upp den. Du kan altti installera google analytics, de berettar å all trafik men då behöver du sätta upp Google-tili (tar int länge å e gratis).
    Hoppas detta hjälpte, skrev en uppsats åt dej som svar!! //hälsningar Nina

    VastaaPoista
  3. Jo, nå jag fundera här emellan på att sluta, men sen så kändes de lite fel när jag tyckt att jag inte har ''börjat'' ordentligt heller. Kom på att det är smart att ha dig linkad där på framsidan för så slipper jag lättare till din blogg själv, haha. Man är lite lat.. :)

    Jag gjord de där Google-juttun, jag gick en lång underlig IT-text som de stod att jag ska ''klistra in'' som sen fungerar som en spårningskod på den sidan jag vill att ska kollas. Men jag förstår nog int riktigt HUR jag ska ''klistra in'' den. :) Men jag får väll googla eller någo.. :P

    VastaaPoista
  4. Nåmen de e nog bra, de lönar sej att linka alla bloggar där som man besöker så slipper man lättare ;D nä int ska du sluta, fortsätt bara aktivt fö du har en bra ämneskräts å du e bra på att baka likaså, bakverk är alltid intressanta:))

    Okej, låter lite komplicerat, för att vara ärlig vet ja int rikit hu de e me dedär google analytics, du måst fluska ut dit i någå instruktioner, eller nångång kan de finnas även på youtube såndäna hjälp-videos. :) Lycka till! /Nina

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!